onsdag 21. september 2011

Muffins på en tirsdag... ehh onsdag...

Her bakes det, igjen... Emil skal feire bursdagen sin i morgen, (igjen!!) så her er det bare å stå på:-) Elleve elleville barn er ventet til pizza, muffins og brus.. Samt brownies, godtepose, skattejakt og film:-)
                                           Fin farge? Hehe:-)
Er jeg grusom når jeg sier at jeg ser liiiitt frem til klokken passerer 20.30 i morgen kveld??? Neida, det er jo kos også:-)
Og så er det jo så deilig at det straks går mot helg igjen..


Nå skal en sen middag/kveldsmat spises.. Grandis ble det i dag... Kan vel egentlig ikke kalles middag, men godt er det, av og til, synest jeg:-)

Ha en koselig kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)