lørdag 3. september 2011

Noe av det beste jeg vet...

...er å gi mat til en nytrent, svett hest..

                                         Odin ett par uker gammel...

...i en ren boks med nytt spon.. Kjenne roen senke seg når man hører den deilige lyden når den tygger høy.. I kveld var det sånn for meg.. Og jeg begynner å lure.. Når blir jeg for "voksen" til dette? Jeg er 37 år.. Og tenker faktiskt ofte at nå, nå må jeg snart legge inn årene.. Hehe..

                           Men tror rett og slett ikke jeg noen gang vil klare å slutte med barndoms-hobbyen min:-) Jeg bruker mange timer i uken på hest.. Og maaaange penger.. Skal jeg ri når jeg blir 70 liksom?? Ser det ikke helt for meg..;-) Men når det er sagt, så er det jo mange, mange voksne og eldre som spiller golf, og da er det vel greit at voksne og eldre har hest som hobby også??? Var i det tankefulle hjørnet i kveld:-)


Håper dere har en deilig lørdagskveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Du blir aldri for gammel til og ha hest, skjønne ikke at du kan lure på noe sont ;O)))
    Man holder seg frisk med dyr, ha en fin kveld, Lisbeth.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)