lørdag 19. mars 2011

O du deilige lørdag:)

Da er vi tilbake fra en helt vidunderlig hyttetur:) Skulle gjerne ha vært der ett par dager til, men ettersom programmet for helgen er rimelig fullt, var det bare å vende nesen hjemover.. Det var så utrolig deilig å komme til en helt ryddig hytte, spise deilig mat og slappe skikkelig av.


                                       Emil og Wilma spiller yatzy:) UTEN krangling... Sjokk:)

Når man er hjemme MÅ man jo alltid noe, på hytta er det jo ikke noen vaskemaskin, støvsuger, vaskebøtte eller oppvaskmaskin som roper etter meg. Deilig:)




                                          Mashmellows... yummi...
Formiddagen i dag skal tilbringes i vedskogen (selv om jeg EGENTLIG godt kunne tenkt meg en bytur..) Ettermiddagen skal tilbringes på rideskolen, både Wilma og jeg skal være med på sprangtrening.. Gleder meg veldig, men kjenner at nervøsiteten også er på plass, har ikke trent sprang på over ett år, tror jeg... Det litt morsomme er at Wilma og jeg skal være med på samme gruppe, hehe. Vet ikke hvor fornøyd hun er med det, mamma ilamme, liksom... :)

Nyt helgen:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)