lørdag 26. mars 2011

Endelig..

...er prosjekt tøffler over.. Ble ganske lei av å strikke disse denne gangen.. Går så sakte når man strikker til voksne føtter, hehe.. Men deilige ble de, absolutt!! Jeg er en frostpinne, spesielt på føttene, da er det deilig å kle på seg noen tykke varme tøffler:)



Nå skulle egentlig alle lys i huset vært slukket, siden det er earth-hour nå, men ettersom jeg og minstemann er alene hjemme, lar jeg noen være på... Bare liiiitt hus-redd, jeg:) Mannen og stor-ungene er på Madcon-konsert, stas det:)
Ellers har jeg brukt dagen på å rydde... Ikke noe nytt hos oss i det hele tatt, men med bursdagsfeiring i morgen så måtte det til!


                                          Søte påskeliljer ble kjøpt inn til helgen... 14,90 på OBS..:)

Nå lokker sofaen og lørdagens sjokolade... Nyt kvelden:)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Kor flink du e å strikke, tøflene ble jo kjempefine, æ låser døra, så e æ ikke husredd ;O))

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)