mandag 14. mars 2011

Aksjon vaskerom!!

Uff, her ligger jeg liiiitt etter skjema på vaskerom-fronten... Burde vel egentlig låst meg inne der resten av dagen.. Har i den senere tid rett og slett hatt fobi mot klesvask, opphenging av klær, bretting av klær, ja, alt som har med klær å gjøre... Det har, naturlig nok, resultert i ett skittent rotete vaskerom, uten system av NOE slag... Og det øker jo ikke akkurat lysten til å gå inn der da..


                                          Bilde av sjokolade idag... Vaskerommet egner seg absolutt ikke på trykk!!

Jeg har mye mer lyst til å synke ned i sofaen med strikketøy eller ett blad, og kooooose meg med en stor skål sjokolade..
Nei det er vel bare å brette opp armene og trø til. Vet jo at når jeg er igang så er det jo i grunnen helt greit, og så blir det jo så fint etterpå:)

                                         De søte, små bildene er fra helgas skirenn:)

Ha en fin ettermiddag:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)