lørdag 5. mars 2011

Kreativ på en lørdags morgen

Klokka er ikke mer enn halv tolv, og jeg har allerede fått gjort masse idag:) Så utrolig deilig å våkne tidlig å kjenne at man er full-ladet:) Så, badet har fådd seg en omgang med vasketua og vaskeaskinen går for tredje gang...


  Har til og med endelig fått sydd puten som har ligget i hodet mitt å murret... For en stund siden kom jeg over ett supersalg på puter på Kid, 20 kr for stykket for avlange puter, akkurat slik form som jeg ville ha.. Så i formiddag ble "kjærlighetsputa" (hehe) til:)

                                                 Synest den ble ganske søt, jeg...:)

Nå skal resten av formiddagen nytes på lørdagskafe her i Skjomen.. (Ca 4 ganger i året arrangerer noen av foreningene her i Skjomen kafe i kirkestua vår..) Ett kjempekoselig tiltak, så koselig å kunne GÅ på kafe:))

Ha en super lørdag:))

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)