tirsdag 29. mars 2011

Gratulerer med dagen til meg selv:-) (og min kjære mann...)

Ja, i dag er det bursdagen min...:) Heldige meg... Har vært en kjempefin dag, både på jobb og hjemme. For ikke snakke om ett suuuupert "påskevær". På jobb hadde de til og med laget krone til meg... Deilig å bli skjemt bort litt:)


                                          Søte greengate-kopper fikk jeg i gave...

Etter jobb ble det bytur på meg og mine for å spise på pizza-retaurant, kjempekoselig:) Jeg og Wilma avsluttet byturen med en aldri så pitteliten shopping-runde. Det var en del fine VU-tilbud(her i Narvik er det vinterfestuke nå), så både utebukse og vintersko på halv pris ble handlet inn... Samt sol-briller til Wilma og Linus, garn og strikkepinner til meg, tyggis-kuler til Emils tyggismaskin osv osv... Kun nødvendige saker med andre ord..Hehe:)

                                          Wilma hadde handlet gave helt alene...
Nå har jeg nettopp gått en deilig trimtur sammen med naboen, og har planer om ett sunnere liv frem til påske fra imorgen av... Vi får se hvor lenge det varer...


Må benytte sjansen å gratulere min bedre halvdel også med dagen: Gratulerer mannen min, såååå glad i deg <3

Ha en super kveld

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)