lørdag 12. mars 2011

God morgen:)

Tidlig oppe i dag... Egentlig alt for tidlig, våknet av meg selv klokken 07.15.. Men, det er jo deilig å få dagen med seg:)
I går var Wilma og jeg på hesteutstyrbutikk i Bardu.. Snakk om godteributikk for hesteintresserte.. Det ble brukt en liten slump med penger, og Wilma ble fornyet fra topp til tå på rideklærfronten:)

                                         Gjett om det var ei som var glad:) Men hun trengte det virkelig!!

Spisebordet har også fått noe nytt.. Voksduk... Har faktisk aldri brukt det før, men ser nå at det er ett nødvendig onde med en tegneglad femåring i hus, hehe.. De ble bestilt fra stoff og stil. De hadde så mange fine å velge i at jeg klarte ikke bestemme meg for farge, så det ble to stykker, en til inne og en vi skal bruke ute etterhvert:)

                                          Spreke farger:) Me like:)

Nå er det frokost her, før vi skal videre opp i dalen på skirenn og bygde-kafe med ungene:)

NYT:)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Ja, kan tenke mæ at wilma var glad over og få shoppe hos Eggen. syns det e farlig og dra dit, for man handler mere enn man skal, for han har så mye fint, så det e litt smartere og ringe han, har æ funnet ut:)
    Voks dukan var sommerslig og søte :O)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)