tirsdag 1. november 2016

Happy haloween..

...og velkommen november:-)
Det ble den verst tenkelige haloweenen ever... Jeg og guttene hadde planlagt en litt annerledes haloweenfeiring med middag på Burger king og bowling etterpå, sammen med noen venner, og hva skjer?? Jo jeg får omgangsyke som kastet på meg søndag kveld... Tror faktisk jeg aldri har følt meg så dårlig!! Skikkelige magesmerter, som ikke gav seg uansett.. De satt faktisk i i over et døgn...
Heldigvis tok snilleste Mia med seg minstemann på kino, så skuffelsen gikk over i glede igjen:-)


Vi hadde jo ikke handlet inn godis til alle skumlinger som skulle komme, siden vi ikke skulle være hjemme, så det var bare å slå av alle utelysene.. Jeg hadde en pakke kjeks som nød om noen skulle dukke opp.. (Men ikke noe særlig å gi kjeks, som ikke var singelpakket, fra et hus med omgangsyke i...) Wilma ble syk bare noen timer etter meg.. Tror det er dette Linus hadde forrige uke.. Det virker ikke så voldsomt med så mye oppkast og diare, men sinnsyke smerter i magen, bare.. Kaldsvetting og frostrier.. Heldigvis våknet jeg i morges å kjente meg litt bedre:-) Har fått i meg et knekkebrød, og prøver å drikke litt vann.. Smertene i magen er nesten borte, bare litt ømt..
Huset ser ikke ut.. Må prøve å jobbe meg igjennom det bit for bit, tror jeg.. Ellers blir det sofaen mye i dag også kjenner jeg.. Heldigvis kommer mannen hjem i kveld, skal bli herlig å få han hjem!!
November:-) Ny måned, og jeg er på god vei til å bli helt frisk:-) Heldige meg!!

Ha en fin tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)