lørdag 5. november 2016

Helg:-)

Så herlig med lørdags morgen!! Jeg var så tidlig våken i dag, det er slik jeg er når vi stiller klokken tilbake, da er jeg grytidlig oppe, og det er så deilig:-)
Jeg var skikkelig sliten i går.. Trøtt og lei, har jo vært en litt slitsom uke med omgangsyke, mye jobb osv.. Så jeg kjente at jeg gikk litt lei og sur.. Rot over alt, skitne bad og masse skitne klær, og null overskudd til å ta tak i det..


Blir bedre i dag, etter noen kaffekopper, litt strikking og en rolig morgen. Så skal jeg ta tak i det:-)
I dag blir det bytur:-) Kanskje de første julegavene blir kjøpt inn? Jeg lovte meg selv i fjor at dette året skulle julegavehandelen være ferdig 30. november, og det tenker jeg å holde!! Ellers må det handles inn slike kjedelige ting som en skittentøyskurv, dokost, bryter til varmekabelen på badet, ja, du skjønner, kjedelige greier.. Tror huset snart er moden for en liten make over.. Det meste er slitt og trenger litt nødløsninger.. Kanskje i 2017??:-)
Nå skal jeg strikke litt her, har en ganser som skriker etter å ferdigstilles..

Nyt lørdag og helg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)