onsdag 2. november 2016

Snart frisk:-)

Var litt vel optimistisk i går, at jeg var snart frisk osv.. Vel, bare et par timer etter innlegget var det bare å pakke seg under dyna igjen.. Magesmertene kom tilbake, så også frostrier og kaldsvetting.. Dette er den verste omgangssyken jeg noen gang har hatt!! I og med at Wilma i tillegg til magesjauen har fått halsbetennelse måtte jeg karre meg til byen for å hente medisin.. Fy, for en biltur!! Heldigvis kviknet jeg til utover kvelden, klarte til og med å få i meg nesten et helt stykke grandiosa:-)


I dag kjennes det bedre, jeg har i allefall ikke måttet krype til køys... Men jeg er livredd for å få tilbakefall så jeg har en roooolig dag.. Lett mat, som knekkebrød, en klementin og mye vann.. Kjenner jeg har lyst på middag å nå, så det er nok bedring i sikte:-)
Ellers skal jeg prøve å få tatt litt unna i gangen, på badet, på trappegelendret osv.. Klær, klær, klær.. Det hoper seg opp overalt.. Jobbe noen små økter, med mange pauser.. Ta bort sommerklær, og frem med vintersko, og boblebukser... Litt småpusking..  Alt blir så ye lettere når det er litt orden:-) Og jeg blir så mye gladere:-)


I dag er det også egentlig handledag.. Vi får se hvordan jeg er i formen i ettermiddag. Er den ok så drar jeg og handler, mener jeg er smittefri, har ikke hatt "utbrudd" på 48 timer..
Denne uken har matbudsjettet vært så som så.. Siden mannen har vært borte så ble middagene omgjort, noen ville ha det, jeg det, osv... Sikkert sprengt budsjettet med fler 100-lapper.. Og siden vi ble syke ble det handlet inn litt ekstra her og der.. Neste omgangs middager ser iallefall slik ut:

Torsdag: Kyllingwok & ris
Fredag: Biffstrimler & chips
Lørdag: Nachos & salat 
Søndag: Biff stroganoff
Mandag: Stekt sei
Tirsdag: Fiskekaker
Onsdag: Pølselapskaus

Handlelisten er klar, så får formen avgjøre:-)

Ha en flotters onsdag:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)