lørdag 19. november 2016

Lørdag..

Kaffe i koppen og tente lys.. November er deilig:-)


I dag blir det julegaveshopping!! 8 gaver er allerede handlet inn, satser på 10 i dag, og da er vi godt i gang:-) Ja, vi har maaaange å handle til. Det er jo så koselig, og jeg elsker julen og julegavehandling!! Blir deilig når vi kommer til desember, og for første gang slippe å stresse til byen på overfylte kjøpesentre for å handle en uke før julaften..
Ellers så har jeg bakt de første julekakene.. Fikk smake kolakaker hos en venninne, og de var så gode, måtte fluksens hjem å bake de selv. Oppskrift finner du på "det søte liv" sine nettsider. Kjempegod smak av karamell!!


Ellers går det i hest og jobb.. Hektisk, og jeg kjenner at jeg trenger å roe litt ned snart, tåler dårlig når det blir travelt over lengre tid.. Og derfor er det så deilig med en helg uten så mange planer.. Har tenkt å ta Mannen og hundene med på en skogstur i dag.. Gleder meg:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)