tirsdag 21. januar 2014

Tirsdag...

...og jeg går med mandagsfølelse:-) Jeg og Wilma var hos kjeveortopeden i Harstad i går, så det ble langhelg for oss:-) Vi koste oss med lunsj, litt shopping og felleskjøpstur:-) Og så fikk vi sol i øynene... Himmelsk:-)


dag startet jeg dagen grytidlig med studier... Så bar det på jobb, og nå er middagen nettopp spist.. Variert meny i dag, pølser og potetmos, pizzasnurrer og grøt... Slik går det når Mannen jobber og mor ikke orker lage den planlagte menyen... Som i dag egentlig var kylling og ris:-) Men i morgen, da....
Straks skal vi i stallen, Wilma og jeg, stallarbeid og ridetur venter:-) Til og med bare 3 minusgrader ute, rene sommertemperaturen, jo... Skal bli deilig med luft:-)

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)