fredag 31. januar 2014

Oisann...

...en hel uke uten blogging... Travel uke, vil det si..:-)


Jeg holder på med nok en oppgave på videreutdanningen min, og det sluker overskudd og tid... Håper at jeg blir ferdig i løpet av søndag... Ikke så stor trøst, da en ny allerede ligger klar og venter... Men heldigvis begynner jeg å se en ende på alle oppgavene:-) Og om litt over en uke er det praksis som venter... Gleder meg!!


I går invisterte jeg i en ny (brukt) sal til Cassandra, og i dag fikk jeg den hjem:-) Lykke! En god sal er alfa omega for meg:-) Og skal vi bytte hester tilbake, får jeg nok solgt denne fortere enn svint!
Deilig med fredag:-) Ungene er på ungdomsklubb, mens vi gamlingene sløver hjemme med cola og potetgull.. Herlig:-)

Nyt fredagen du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)