lørdag 25. januar 2014

Noe nytt:-)

Endelig har jeg fått noe som jeg har ønsket meg lenge... Faktiskt i flere år..
En ullbukse:-) Slik en strikket bukse, som alle unger har:-) 


Noen hundrelapper kostet den, men det var den vel verdt!! Trodde den skulle koste mer, faktiskt:-) God og varm, perfekt under utebuksen eller ridebuksen i kaldt vær!
I dag skal jeg ri på trening med Cassandra.. Er så spent, hadde bare en instruksjonstime i 2013, så det er virkelig på tide... Håper bare gradestokken holder seg under 10 minus..


Her har det vært full go i hele dag... Startet med studier klokken 07.30, leste en god time, så bar det i stallen, så kakebaking og rundstykkelaging... Nå er kaken levert til rideskolen, og jeg er snart klar for neste økt med husarbeid... Bare litt kaffe først:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Høres ut som om du har hatt en travel, men hyggelig dag:-) God lørdagskveld! Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Åh herlig med ei skikkelig god og varm ullbukse. Har ønsket meg ei i mange år :)
    Ha ei fin uke :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)