torsdag 2. januar 2014

Godt nytt år

Nytt år, nye muligheter:-) Blanke dager ligger foran oss.. Lysere tider, så herlig:-)
Jule og nyttårsfeiring har som vanlig gått alt for fort... Svusj, så er det hele over...
Jeg har tatt frem studiebøkene mine i dag, og har allerde hatt dagens økt. Mest langtrukne oppgaven ever!! Skal ikke gjenta seg! Men, nå er jeg igang igjen, og får forhåpentligvis sendt den inn i morgen:-)


Vi hadde en koselig nyttårsfeiring. På ettermiddagen møtte vi gode venner til ei lita grillstund i lavvoen vår:-) 10 unger som fikk springe og herje i mørket.. Var nok spennende det:-) 


Og vi voksne fikk skravle og kose oss rundt bålet i en varm (og litt røykfylt) lavvo.. Litt småfyrverkri ble sendt avgårde, og pølser spist:-)
Kvelden tilbragte vi hjemme. Naboene kom ned med sin mat, og med vår mat i tillegg ble det et aldri så lite, hyggelig koldtbord:-) 


Klokken 12 var det ut å sende raketter, jeg var inne med hundene, da... Lady var som vanlig vettskremt, mens Mira var litt redd, men mest nysgjerrig:-) Hele gårdsplassen var fylt med folk.. Kjempekos:-)


Nå skal jeg ut å lufte hunder, og meg selv, på tur:-) Og senere, da blir det kino på meg og kidsa:-)

Ha en fin hverdag;-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)