søndag 19. januar 2014

Koselig...

....morgen, med studier, kaffe og stearinlys... Hadde det ikke vært for snørr og gørr hadde den vært perfekt! Men jeg er ennå helt sinnsykt forkjølet, og det vil ikke slippe taket:(


Men, iallefall, det var godt å komme igang med lesingen igjen, etter et par ukers pauser... Del 1 av GLSM-utdanningen min er bestått, og jeg er igang med del 2:-) Det blir et hektiskt vårhalvår med flere innleveringer, praksis i 4 uker og avsluttende eksamen i juni... I tillegg til full jobb... Men, det står jo på bare for en stund, og med pauser innimellom:-)


går var jeg på en helt super ridetur med bytteponnyen vår Cassandra:-) Var så gøy å ri henne, og få både trave og galloppere igjen:-) Vitamininnsprøytning!! Jeg satser på reprise i dag... 


Nå ønsker jeg meg bare litt mildere vær.. Vi har hatt barfrost i flere uker nå, med maaange kuldegrader... Og i dag blåser det litt i tillegg.. Ungene har lyst til å dra i slalombakken, men det ser ut til at vi må vente på litt mildere vær for å gjøre det... Så lite koslig når det er så isekaldt.. Men, men blir jo bedre etterhvert:-)
Nå skal jeg igang med litt husarbeid... Klesvask -og bretting venter..

Ha en fin søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)