lørdag 14. desember 2013

Lørdag...

....i heimen:-) Egentlig skulle studiebøkene vært fremme og oppgave skrevet, men ettersom, utrolig nok, jeg fikk gjort litt torsdag og fredag, har jeg valgt å ta helg! Siste biten, og sluttinnspurten får bli på mandag og tirsdag!


går var vi på kontroll med Kira.. Jeg var så spent og redd at jeg var helt kvalm på forhånd. Det har blødd litt fra baken til Kira, og det har tydeligvis klødd og vært irritert.. Heldigvis var det enden på et kutt som manglet et sting.. Jeg fryktet at det kom fra endetarmen, så det var en lettelse. 


Vetrinæren syntes Kira var kommet seg utrolig, og at hun virket i veldig god form til å være så hardt skadet.. Gode nyheter:-) Nå håper vi at huden på ryggen, som enkelte plasser er blitt helt svart, klarer å holde seg på plass... Hvis ikke vil det bli åpene sår der etterhvert... Krysser fingre!! 

Ikke så enkelt å lukte i snøen med skjerm på hode... Dykkeklokke??

Vi får virkelig merke at formen er stigende på henne.. Gjett hvem som hoppet og krafset på buret klokken 05.00 i natt/morges??? Sier bare: Here we go... Halv 6 gav Mannen opp, og sto opp med henne... Hun var nok selskapssyk:-)
I dag skal det handles julegaver:-) Som jeg gleder meg til noen timer alene i byen:-)

Ha en fin lørdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)