søndag 1. desember 2013

Desember

Endelig er måneden her:-) Måneden når solen snur igjen, måneden med kos, spenning og pittelitt stress:-)
Kalenderen henger klar... Selv om første kalendergave ble handlet inn for ca en uke siden... Har aldri vært så sent ute... Men, når jeg bare kom meg ut i butikkene var det jo relativt fort gjort:-) Det som tar tid er å fordele og sortere... Phu!! 


Ellers brukte jeg gårdagen til litt baking.. Ostekake ble bakt, i anledning adventshelg... Hihi, noe må man skylde på... Rundstykker og druesalat ble også laget. Dugnad på skolen var vi å på. Fikk opp julegrana og julelys. Ble så koselig:-) Og så fikk ikke minst guttene vært ute å silt imens, med en skokk andre barn:-) Så bytur, og pizza til kvelds..


I dag starter vi dagen med desembers første julefrokost:-) Jeg skal bake litt mer, og bruke noen timer i stallen:-) O du herlige søndag!

Kos deg du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)