lørdag 7. desember 2013

En Vakker....

....ridetur med lille, søte Odin har jeg vært på:-) Et helt fantastiskt desemberlys i skumringen, månen lyste og speilet seg i vannet, og det var 10 blå grader ute... Første ridetur på Odin siden midten av juli... Nesten fem måneder siden sist ridetur på han... Men nå er vi igang igjen:-) Og om ca 6 uker får vi begynne å ha på litt fart:) G L E D E S!!


Ellers startet jeg dagen i dag som student. 07.00 var jeg oppe for å få skrevet på semestrets siste oppgave... Slik blir det vel i morgen også, tror jeg... Og hele neste uke, regner jeg med.. Men når oppgaven er levert, DA blir det julerush her i huset:-) Gleder meg til det også!!
Nå skal jeg straks i gang med å rydde kjøkkenet, så skal jeg jobbe litt som taxisjåfør for Mannen, før jeg så skal lage en herlig lørdagskvelds til mann og barn:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)