torsdag 5. september 2013

Bare innom:-)

For å hilse på:-) Jeg ser at det blir lite tid til blogging når jeg er halvtidsstudent i tillegg til full stilling på jobb.. Hvert ledige øyeblikk er nå brukt til å lese pensum. Klokken 07.00 i morges åpnet jeg bøkene.. Håper bare "flink-pike"-fenomenet vedvarer:-)


I går var Wilma og jeg i Haratad hos kjeveortopeden. Koselig:-) Som vanlig ble det lunsj på Dollys, handling på Felleskjøpet og kos:-)


Tirsdag var vi på rideskolen med Wilma og Nitro. Høstens første ridetime, og de var superflinke! 
Mandag var det lesing og litt hest... Og søndag var vi på en superfin tur:-) 


Vi kjørte til Nordalen, og gikk til en gapahuk nedenfor Lossihytten. 9 barn, 5 voksne og 3 hunder:-) Det var bål, pølser, plasking i en kulp, sol og blåbærplukking. Akkurat som vi liker det:-) 


Så var det kino på ungene på ettermiddagen, mens jeg gikk trimtur sammen med storesøster.. Tungt, men herlig, etterpå;-)
Nå er det straks seinvakt på meg, før studiehatten settes på i ettermiddag...

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)