søndag 15. september 2013

Steikje fine gardiner:-)

Så, nye gardiner er kommet opp i hele stua:-) Alt til den nette sum av 900 kroner:-) På halv pris. Me like:-) 

 

Og så gikk det litt til en ny gardinstang og litt småtteri. Til og med symaskinen har fått kjørt seg. Alle lengdene måtte legges opp, og det klarte jeg helt selv. Uten å måtte ringe mamma, hihi. Vi valgte lange gardiner med maljer på, på de vanlige vinduene, og liftgardiner på de lange vinduene. 


I dag er det kaffeslabberas hos oss. Emil fyller 11 år i morgen, og da feirer vi voksenbursdag i dag:-) Snille mamma har bakt to kaker til anledningen, så jeg har hatt bedre tid enn vanlig i forkant av en bursdagsfeiring. Men, litt har jeg gjort: kokt opp gele, satt rundstykker til heving, og straks skal en brownie i ovnen.. 

   Fineste Emil er 11 år i morgen:-)

Og så har jeg brukt morgenen til studier.. Ser at morgenen er den beste tiden for meg å jobbe.. Er mer opplagt da:-)
I morgen er det barnebursdag i huset:-) Regner med det blir høy partyfaktor:-)
Nei, her er visst kaffepausen over.. Bare å brette opp armene!

Nyt søndagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg! :-)
    Koselig med andre som har de samme interessene ja.

    Deilig med litt forandring i heimen, lurer på om høsten er litt tid for sånt. her har jeg nemlig stoort behov for å gjøre endringer for tiden! Sikkert fordi man er mer inne, og ser hva som "trengs"(?)

    Ha en god uke!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)