fredag 20. september 2013

Dårlig...

...med blogging her... Dagene er hektiske og fylt med "to dooos".. 
Slik har min uke vært:-)

Mandag hadde vi bursdagsfeiring for Emil. 11 gutter og jenter til bords, med høy fnisefaktor og en heller bråkete hviskelek:-)


Tirsdag var det henting og bringing av konfirmasjonseleven vår. Første konfirmantundervisningen, som foregikk noen mil i fra oss:-)
Onsdag gikk til hest. Tur med Odin og Nitro, og påfølgende gjerdefiksing. Jeg avsluttet med "symøte" med de greieste jentene:-)


Torsdag, i går altså, hadde jeg feriedag. Jeg satte studenthatten på, og fikk gjort ferdig første innsendingsoppgave, og faktiskt sendt den avgård. Så nå venter jeg spent...
Så, dagen i dag... Seinvakt og så rett til nærmeste butikk for å gjøre unna helgehandelen:-) I dag blir det fredagstaco med godis til dessert:-)

Nyt fredagen;-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)