lørdag 31. august 2013

September...

....står for tur.. Høst.. Egentlig er jeg jo glad i høsten, men i år tror jeg den blir ganske så hektisk.. Jeg er nemlig blitt student:-) Jeg skal bli lærer på småskoletrinnet når jeg blir ferdig om ca 2 år..:-) Skrekkblandet fryd! Men det må til, nakke, armer og rygg synest barnehageyrket er tungt, og har protestert en stund nå. 


Allerede i dag setter jeg i gang. Starter med å lage en plan, og så sette dato på når jeg skal sende inn innleveringene min.. Alt foregår på nett, med et samarbeid med Høgskolen i Telemark, faktiskt;-)
Ellers har uken som vanlig gått i rasende fart:-)
Mandag var det jobb, og litt studering på hva slags studier jeg faktiskt skulle igang med...


Tirsdag dro Wilma til fjells, med nysekken. Conojaure (sikkert skrevet feil...) skulle besøkes i to dager denne gang:-) Og jeg var hestepasser her hjemme å ridde Nitro på tur:-)
Onsdag var det seinvakt, og husarbeid..


Torsdag var det tur på dagen, for å møte de spreke ungdomskoleelevene, konfirmasjonsinformasjonsmøte på ettermiddagen og et lykkelig besøk hos storebror i kveldingen:-)


Fredag var det jobb, litt hest, litt økonomiansvarligheter, litt besøk og taco til kvelds:-)
Og i går var det litt hest, bursdagsselskap og kos. Sol fra nesten skyfri himmel.. I dag håper jeg på tur, ungene skal på kino og vi må prøve å presse inn en ridetur i mellom alt:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Da har jeg lagt til bloggen din til mine favoritter :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)