lørdag 17. august 2013

Min favorittdag..

...er her:-) Og jeg er fullladet og full av energi:-) I dag skal huset fikses! Et tonn klær er på vei inn i vaskemaskinen, og det skal ryddes og bakes:-) Ikke fordi noen skal komme på besøk, men fordi det trengs! 


I går var vi på bytur, ungene og jeg. Linus var hos frisør, og vi handlet litt skoleklær og litt andre småtterier.. Så ble deg tacos til kvelds når vi kom hjem:-)


Forutenom husarbeid skal det trimmes i dag! Matmessig har uken vært fin. Ingen utseielser, og alt som har blitt spist er blitt telt og skrevet ned.. Tungvindt synest nok noen, men må man så må man. Og denne metoden gir definitivt best resultat for meg.. Og etterhvert, når man blir vant til mengder og litt mindre mat, går det av seg selv.. Men trim kunne det blitt mer av, og ser at det må prioriteres litt mer!
Nå skal eltekroken få kjørt seg, sunne, deilige skappelbrød skal straks få se dagens lys:-)

Nyt lørdagen du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)