fredag 15. februar 2013

Ukesoppdatering..

Dårlig med oppdateringer her for tiden.. Slik har min uke vært:
Forrige uke priste jeg meg lykkelig over at denne uken skulle bli roooolig, vel jeg startet mandags ettermiddag, 2 minutter etter jobb, med et avglemt jobb-kurs.. Det var den mandagen...;-)

                             ..og på søndag som var, var det et år siden vi hentet denne lille søte...:-)

Tirsdag hadde jeg formiddagsbesøk av mamma, mens jeg var på jobb (finn en feil...), hun fikset litt i huset, og det var deilig å komme hjem:-) Ettermiddagen gikk med til besøk av en flyttet bestevenn til Linus, og mamman hans.. Kjempekoselig:-)


Onsdag strikket jeg marius-lest(er).. Øynene på mønstret hele ettermiddagen..
I går, torsdag, var det bytur rett etter jobb, og jeg kom hjem med varmepumpe:-D Endelig, nå skal det bli varmt i huset:-)
Og i dag: seinvakt på jobben, og rett hjem til husrydding.. Enda mamma var her på tirsdag, ser det nå ut som et lite lyn-nedslag hos oss.. Slik blir det når man ikke prioriterer husarbeid på hverdagene..


Innimellom jobb og ettermiddagsaktiviteter har vi også rukket med to vetrinærbesøk til Odin, samt daglig stell av foten hans, stallarbeid, hundelufting, leksehjelping og ungekos +++:-)
Og så: HELG:-D
Vi skal spise pizza i kved, etterfulgt av superchips og sjokolade. Jpppi:-)

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)