søndag 10. februar 2013

Grattis..

...alle mammaer:-)
Jeg har fått verdens fineste morsdagsgave fra mann og unger. En veske, av type som jeg har gått å siklet på leeeenge:-) Jeg er egentlig ikke noe "veske-menneske", men så begynte jeg å savne en veske som var anvendelig, og kunne brukes både til hverdag og fest:-) Fin, ikke sant?


I går var det årsfest i symøtet mitt:-) Og mennene våre var også inviterte.. 2.gang på 16 år at de fikk være med:-) Og det ble så vellykket og koselig.. Alle var så glade og stemningen var høy:-)


Vi spiste på resturant og avsluttet i skybaren på byens nyeste hotell.. Fristet til gjentakelse!!
Snilleste Mia hentet oss når festen var over:-)

Nå skal morsdagen nytes hjemme, før vi skal til den samme snille Mia å spise middag etterhvert:-)
Luksus!

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)