søndag 24. februar 2013

Søndagsgjester..

...ventes i dag:-) Og i den anledning har jeg bakt kake. Iskake, daimiskake:-) Klarer nesten ikke vente til desserten:-)
På menyen står det reinskav med grønnsaker i fløtesaus med hjemmelaget potetmos, og til dessert: Iskaken:-) Håper gjestene blir fornøyde.. Det er forresten mamma og Jarl, og Svigers som kommer.


Jeg har også rukket en liten luftetur med Kira. Lady, stakkar, er ikke helt i form, tror hun har fått i seg noe ute som hun ikke har tålt.. Magen durer og lager de merkeligste lyder, og hun er slapp og pusk.. Håper det går over, visst ikke er det vel vetrinæren i morgen.. Sukk.. Skal ikke flere dyr inn i dette huset, bare så det er sagt!!
Nå skal jeg hoppe i dusjen, freshe meg opp litt og ta på meg min NYE bukse som jeg kjøpte til den nette sum av 99 kroner i går:-) Elsker slike scoop:-)

Nyt søndagen.-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. ingen flere dyr?? særlig! kaka så digg ut:) regne med alt ble suksess- god bedring lady! klem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)