onsdag 6. februar 2013

Bare å finne frem...

...disse:-)

I dag skinte sola hjemme hos oss.. Jeg fikk ikke sett det siden jeg var på jobb, men jeg fikk kjørt bil i solskinn i dag:-) Og for en deilig følelse..
Humøret steg flere hakk:-) Og det trengtes siden humøret har vært litt skralt etter at Odin skadet seg.. Uvisshet, min verste fiende.. Og når vetrinæren ikke kommer når han skal blir jeg stresset og oppgitt.. Heldigvis dukket han opp i går.. Dessverre hadde han ikke spesielt gode nyheter når det gjelder foten til Odin, men det hjalp på at han var sikker på diagnosen og behandlingen.. Tid vil det ta.. Laaaang tid... Sukkkk..

                                                                        Soool på min lille kjøretur i dag:-)

Da er det deilig at det er blitt lysere ute og at sola skinner:-)
Og nå skal jeg ut å leie tur med Odin.. Og så kjøle foten.. Er deilig at det er noe jeg kan gjøre for at han skal bli bedre..

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)