fredag 8. februar 2013

Ahhhh..

...endelig helg:-)
Jeg har innledet helgen med husvask og rydding.. Jeg gikk igang med en gang jeg kom hjem i fra jobb, turte ikke sette meg ned for da ville jeg vel blitt i sofaen resten av dagen;-) Så, nå er huset ryddig, det knitrer fra peisen og stearinlysene er tent..

                                                                               Sola skinte på Odin i går:-)

Ungene sitter i (nesten) harmoni og ser en film.. Hadde bare Mannen kommet hjem straks hadde det vært perfekt.. Han har nemlig fredags-handelen i bilen sin. Pizzaen, potetgullet og sjokoladen.. Men den som venter på noe godt..;-)

                                            ...og Linus og jeg bakte kanelsnurrer i går...

Vetrinæren har også vært her i dag. Og heldigvis syntest han Odin var "mindre" i foten sin.. Det går rette veien, sa han:-) 3dje besøket, fjerde på mandag.. Håper forsikringen dekker det meste, for her går det 1000-lapper..

                          Nye "Back on track" er kjøpt inn.. Skal visstnok hjelpe mot gaffelbåndskader...

Heldigvis er Odin ganske godt forsikret med dekning både for halthet, kjøringen til vetrinæren og medisiner.. Men, så er det egenandeler og prosenter som må betales, så dyrt blir det nok uansett...
Nei, jeg skal kose meg videre med blogglesning og kaffe, istedet for å bekymre meg for dyre vetrinærregninger, det hjelper så lite.. Og straks blir det pizza, bare handleposene dukker opp:-)

Nyt fredagskvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)