søndag 3. februar 2013

Ut på tur:-)

Slalombakke-tur på ungene og Mannen, og trimtur på meg sammen med syrran:-)
Siden vi ikke har nok skikort til oss alle, altså, bare et voksen-kort, blir det ofte til at mor må stå over slalombakken..

                                       Fuglene til søster har en liten måkke-jobb foran seg....

Det er sviiinedyrt å kjøpe 3-timerskort i slalombakken, så i dag trimmet jeg på føttene i stedet, og dro med meg Storesøster på tur:-) (Bare at det var vel egentlig omvendt..) Jeg synest det er gøy å gå tur i byen.. Se på fine, og ikke fullt så fine, hus, smug-titte inn vinduer og nyte god utsikt.. Og så bød søster på deilig kaffe og sjokoladekake etter trimmen:-)

                                     Mmm, kebabtallerken.. Ikke akkurat slankekost...

Når resten av gjengen var ferdig med ski-kjøringen avsluttet vi dagen med en deilig middag på Napoli.. En herlig avslutning.. Skjønt å komme hjem å slippe å lage middag:-)
Nå skal stallen straks besøkes, før jeg skal ta kveld og benke meg i sofaen..

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)