lørdag 30. april 2011

Det gøyeste i verden...

..er sprangridning, synest jeg:-) (I allefall så lenge ikke hindrene er så høye...) Så , i dag og i går har jeg vært med på sprangtreningen til klubben vår. Super-Odin var super, som vanlig, det var verre med rytteren.. Rytteren bør absolutt komme seg ut på noen jogge-turer, da det var fritt for både muskler og pust etter ca hinder nr 5 av 13!! Men ettersom jeg er på kraftig innhenting og har store planer om trimming, blir det nok bedre til neste gang:-) (Tror vi, talala...)

                                          Super-Odin...

Jeg har forresten konvertert (heter det det??) fra karbo-kur til gode, gamle grete roede... Ble alt for innviklet, og alt for mye som ikke kunne spises, så motet brast... Så, da får vi se hvor lenge roede-metoden funker, haha:-)
Nå venter verdens største kleshaug på å bli lagt i sammen:-)


                                          Baby-Odin...
Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)