torsdag 7. april 2011

Bakedag...

Ettersom jeg fortsatt! er hjemme fra jobb (Les: smittefarlig!) tenkte jeg at jeg kanskje skulle få bakt litt til påske.. (u wish..) Det er forsatt sjokoladebollene og kanelsnurrene, som jeg har hentet oppskrift fra matbloggen http://www.trinesmatblogg.no/ , jeg sverger til. Fantastisk gode!! Så deilige, at å håpe på at de skal vare helt til påske bare er utopi, haha:-)

                                                     Eldgamle elekroluxn er klar for jobb...

Minstemann har hatt noen rolige morgener nå når jeg har vært hjemme, fikk til og med ett innfall av kreativ matlaging når jeg ordnet frokost til han. Der også inspirert fra samme matblogg... Det er jo så utrolig mye morsomt man kan lage til ungene for at maten skal se litt mer spennende ut.. Dette gikk iallefall ned på høykant hos Linus:

                                          Koselig med hjerte-brødskive...:-)

Okei da, kjeksen kunne absolutt vært unngått, men det er jo låv å kose seg litt av og til... Linus ble i allefall lykkelig:-)

Nå skal minstemann kjøres i barnehagen, så mamsen får slække litt på sofaen før påske-bake-prosjektet..

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)