onsdag 20. april 2011

God påske:-)

Ja, da er endlelig påskeferien kommet:-) Herlig med fri, å få styre dagen nesten som jeg vil...
I dag har jeg bakt..


En aktivitet som jeg liker mye bedre enn å vaske hus, dermed er det det jeg ofte gjør, når jeg egentlig burde vaske... Da føler jeg at jeg iallefall gjør noe nyttig og alle blir glade... hehe... (Og jeg slipper å vaske...)
Så klokken ni i morges sto første deigen til hevings, siste bakst ble tatt ut av ovnen klokken 13.30... Og vi kan kose oss med ferke rundstykker, nydelige sjokoladeboller og kanelsnurrer..

                                          Mmmm, sjokoladesnurrer er det beste, synest jeg...

Nå skal jeg og ungene ut å kjøre med hest og vogn.. Det blir kos, har ikke gjort det på lenge nå:-)

God påske:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Så flink du e å bake :o) De ser bare helt nydelige ut de sjokoladesnurrene (vet jo også at de er det....)! Jeg gjorde det som du egentlig hadde tenkt.... vaska hus og vindu, deilig det å..(etterpå altså!)

    SvarSlett
  2. Haha, kan tenke meg det var deilig... Men gjorde jo liiiitt av det også, da:-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)