torsdag 28. april 2011

Hverdager...

Her går livet sin vante gang, med jobb, unger og hus.. Hørtes jo egentlig ikke særlig spennende ut, men jeg koser meg:-)
Den leeeenge planlagte innhentingen ble endelig en realitet den 26. april... Så får vi se hvor lenge det varer.. Men det er iallefall billigere å krympe litt, enn å kjøpe ny garderobe. Man kan til og med spare penger på det, ettersom jeg har brukt en del hundrelapper på godis... Hehe..

                                         Sukk....
Så nå er det bare å trimme i vei når man kjenner snop-suget komme. Godt jeg bor 3 mil fra nærmeste butikk;-)
Så, i kveld skal jeg lage helge-godis etter en oppskrift jeg fant på en lav-karbo-blogg, er spent på om de blir gode:-) (Og blir de det, kan jeg publisere oppskriften her)


Men først er det bursdagsplanlegging som gjelder, Wilma skal feire bursdagen sin i morgen med en drøss med venninner:-)


See u:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Det var et fint godtebilde du hadde her, det e jo gratis og gå turer og det e fin trim, spesielt her vi bor, vi har nu den fineste naturen i hele verden , Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Ja, heldige er vi:-) Supre tur-muligheter:-)Gleder meg til snøen forsvinner på Reineset...

    SvarSlett
  3. Ja æ prøve også å slutte å spise snop og usunt.
    I dag blei det stekt sopp til kvelds, innbille mæ at det må være sunt.
    Men fy kor sukkersugen æ e, det her e like ille som å slutte å røyke. Men på lørdag skal æ spise en sjokolade, nam kor æ glæda mæ ;o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)