fredag 13. juni 2014

Fredag...

...morgen... Stille i huset.. Ungene har avspasering fra skolen i dag.. I går kom de hjem fra tre-dagers skoletur:-) Sovet i lavvo i to netter, sene kvelder, mye godis og enda mere gøy:-) Slitne var de:-)
Lite blogging i det siste... Travelt som vanlig...

Fineste Miraen min:-)

Det har vært pakking til skoleturen og, tro meg! det er ikke småtterier som skal med tre barn på en tredagers tur... Det har vært hest, hund, jobb og husarbeid.. Ønsker meg flere timer i døgnet:-)
Nå er det heldigvis helg om noen timer og jeg håper jeg sprudler av energi etter jobb i dag, slik at jeg får gjort MASSE:-)
Nei, her er det bare å komme seg av gårde:-)

Ha en fin fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)