tirsdag 17. juni 2014

Hektiskt...

....fortsatt... Mannen har MYE jobb i sommer og det går til syvende og sist utover meg, hihi:-) Slutt på å komme hjem til ferdig middag, luftede hunder og ryddig kjøkkenbenk... Slutt på støvsuget hus og ryddig stue.. Nå må jeg gjøre det selv!! Suuuukkk.. Hihi, verdens mest bortskjemte frue.. Here I am;-)
Men det går fint, selvsagt:-) Jeg støvsuger, vasker og lager middag.. Lufter hunder og rir hester.. Trøster og koser meg med ungene, som også bringes hit og dit:-) Mens Mannen jobber og jobber, stakkar.. Vi trøster oss med at det bare er for en periode, så det går nok fint:-)

Sluddbyger i midten av juni....

Nå er jeg straks på tur i seng, mens Mannen kjører dagens (forhåpentligvis) siste taxi-tur...
Må bare surfe litt og titte innom alle de koselige bloggene:-)


Sommerferien er også endelig i boks.. Det lille vi skal ha av ferie da.. Og så har jeg og ungene booket oss inn på hotell i Tromsø når VG-lista er der:-) Blir kos!!! Mye å glede seg til, selv om det blir en jobbe-sommer:-) Og, bare 3 uker og 3 dager til jeg går på ferie:-)

Ha en god natt:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)