torsdag 19. juni 2014

Det ble en C...

Og den er jeg stolt av!! Endelig kom sensuren på eksamen.. Inntil 4 uker skulle det ta før resultatet var klart... 3 uker og 6 dager tok det.. Nervepirrende!! Men nå er jeg så glad, så glad:-) Ikke verdens beste karakter, men midt på treet, ikke strøk jeg, og ikke fikk jeg E:-) Hæppiii:-)
Nå har jeg allerede meldt meg opp til neste "fag". 1.september går jeg igang med norsk for barnetrinnet:-) Og jeg gleder meg!! 


Vi har akkurat gått tur jeg og hundene.. I iiiiisekaldt regn, sikkert like før det snødde... Vind var det også.. Så nå skal jeg nyte en varm kaffe og litt strikking, før pannekaker skal stekes til kidsa, som har tatt sommerferie i dag:-) 

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)