mandag 30. juni 2014

Hestehelg:-)

Det ble en skikkelig hestehelg på meg og Wilma i helgen:-) Vi pakket bil og henger på fredag og kjørte til Skånland på midtsommerstevne i sprang.. Sååå koselig:-) Telt ble satt opp (yeeei, vi klarte d!!), og ponnyen ble plassert i låneboks.. 


Det var hest, hest, hest hele helgen, samt sosialt samvær med koselige hestefolk:-) Godis og grilling vanket det også.. Og skravling rundt grillen i teltleiren på kveldene:-)


Wilma og Cassandra var så flinke, og satte til og med ny pers i stilpoengene:-) Stolt ponnymamma:-)


Men må si at det var HIMMELSK å legge seg inne i min seng i går kveld, to netter i telt var mer enn nok!!
Nå er det straks jobb på meg... To uker til så har jeg også ferie.. Cant wait:-)

Nyt dagen, den ser ut til å bli fin her i nord:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)