lørdag 1. juni 2013

Uken som gikk...

Jeg har faktiskt ikke sluttet å blogge, men har innimellom stoooore problemer med å grebbe til meg en eller annen form for pc/nettbrett osv... Eldste sønn i huset har som regel pcen på rommet, og når jeg endelig får slippe til så er det endten natt eller den er fullstendig fri for strøm...
Så nå prøver vi å blogge fra Ipaden...
Mandag: Varmt. Varmen gir seg ikke, temperaturer opp mot 25 grader.. Jobb og ettermiddagen husker jeg faktisk ikke..


Tirsdag: Ennå varmere:-) Og jeg har første ridetime på ever med Nitro og en insruktør:-) Sliiitsom, men veldig gøy:-) Og hestene fikk komme på mini-beite..


Onsdag: Gikk en herlig tur til Reines sammen med Mia:-) I shorts og singlet! Ikke ofte man kan det i mai, eller i noen måneder i det hele tatt...


Torsdag: og tempratur oppe i 30 grader. Dugnad på skolen og barnehagen. Phu!! Ridetimen til Wilma ble utsatt pga varme.. Og ny tur til Reineset:-)


Fredag: Vårstevnet på rideskolen i sprangridning startet, og jeg hjalp litt til der. Linus ble fraktet til tante Hanne, og Mannen og jeg koste oss med TV og godis på kvelden:-)


I dag skal jeg også hjelpe til på rideskolen. Men, klokken er 09.30 og det er allerede 25 grader ute. Jeg føler virkelig at vi har fått en gratis uke i syden!! Tror rideskolen må vente litt på meg idag rett og slett:-) nå skal noen timer i solen nytes! Tipper tropetemperaturene ikke varer evig..

Ha en deilig lørdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)