tirsdag 18. juni 2013

22...

...sunne dager.. En kostholdsblogg, hihi:-)
Ikke enkelt det her, så vi prøver igjen.. Og igjen... Og igjen...
Grunnen til 22 dager er rett og slett at om 22 dager ( i dag 21) reiser vi på ferie:-) Og jeg har et håp om å på 22 dager passe klærne mine litt bedre, og ikke minst føle meg litt bedre:-)


Dag 1 i går gikk greit. Jeg døde ikke, selv om jeg innimellom holdt på å sulte ihjel! Men ser at det lønner seg å planlegge! I forkant hadde jeg bakt grove kornrundstykker, rett og slett fordi jeg er så lei knekkebrød at Å. Og så hadde jeg handlet inn sunt, magert pålegg og masse frukt og bær. Så arbeidsdagens matpauser i går var en fryd:-) Fristende sunne saker og deilig frukt...


Middagen ble litt hektisk, da det sto ( og resten av denne uken) svømmekurs for gutta på planen, men det ble laget og spist en mager pitapizza med masse grønnsaker på. Trimmen besto av å leie hester opp og ned beite x 3, tilsammen 30 hesblesende minutter.. Håper på litt bedre trimmetid fra i morgen av!
Nå roper jobben igjen, 2 uker og 4 arbeidsdager til så er det ferie på meg:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)