fredag 21. juni 2013

Fredag...

....allerede!! Som vanlig går det unna her:-) Og jeg kan melde at snart er 5 av de 22 sunne dagene over.. Og jeg har vært flink:-) Men jeg er allerede ganske lei maten jeg spiser.. 


Av en eller annen grunn er jeg utrolig kjedelig og lat når det kommer til matlaging.. Ender som regel opp med samme mat, dag ut og dag inn.. Så i helgen må det nok bakes litt:-) Grove piroger, kanskje??


Onsdag bakte vi calsone-pizza. Det var utrolig godt, spesielt til lunsj dagen etter:-) Vi fylte calsonene med hjemmelaget pizza saus, karbonadedeig, masse grønnsaker og liiiitt ost.. Anbefales:-)
Het skinner solen i dag, er nærmere 20 grader og deilig. Og straks skal jeg ut å spise sammen med gode kollegaer. Gleder meg:-)

Ha en deilig fredagskveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)