søndag 30. juni 2013

Søndag morgen...

...og her vanker det kaffe:-) Og nye bilder på headeren min:-)


I natt har ungene sovet ute på trampolinen! Så min nattesøvn har ikke vært spesielt god...;-) Liker best når se snorker inne, trygt i sine senger... Men de har nok sovet godt, for de sover ennå..
I dag skal vi i bursdag:-) Det gleder vi oss til..


Og så skal jeg og Wilma ut på ridetur.. Ellers står det ikke så mye på planen..
9 dager til vi reiser på ferie:-) Ja, jeg har nedtelling... Det har vært en hektisk vår, så nå skal det bli godt å komme seg bort litt:-)
Her skal strikketøyet frem nå, skulle bare ønske det var varmt nok til å sitte ute.. Jeg eeeelsker å sitte ute å strikke.. Men gradestokken viste "bare" 17 grader.. (Tro om jeg er blitt bortskjemt på varme???)

Nyt dagen, det skal jeg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)