tirsdag 11. juni 2013

Titt tei:-)

Hei hvor det går:-) 
I dag dro ungene på skoletur to dager til ende. Og å få tre unger ferdigpakket med mat, klær, soveposer, underlag osv osv er en liten utfordring!! Heldigvis fikset Mannen de store tingene og så fant jeg frem klær osv.. 


Men, nå er de avgårde og mammhjertet er som vanlig litt engstelig.. Stille i huset ble det også.. 
Ellers har dagene gått med til jobb og litt huslige syssler. Og ikke minst til hest:-) 


Straks skal jeg til skogs for å sette opp beite til hestene. Kan tenke meg de blir glade:-)
Og så skal jeg ri. Hestene må vel få trim selv om hestejenta er borte.. 

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Regner med det blir rart og ikke ha en eneste unge hjemme :)
    Hestene blir nok og kose sæ der oppe på beitet dokkers ;)
    Håper bare sola og varmen kommer tilbake for idag har det vært kaldt her ;)

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg at det er litt av et styr å pakke til tre unger som skal på telt-tur. Og ikke minst skal man ha utstyr til 3 stk samtidig :)
    Godt været er sånn høvelig nå, selv om tempraturene kunne vært noe høyere.

    Ha en fin dag

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)