mandag 21. november 2011

Votter..

Votter, votter i lange baner.. Vi får visst ALDRI nok par votter... I dag måtte jeg låne Wilmas strikkevotter, liiitt små til meg, men det var de eneste som jeg kunne bruke..


Og jeg har strikket maaaange par votter, men veldig få til meg selv. Bella-vottene jeg strikket til meg selv tidlig i høst blir for lange og upraktiske på jobb for meg, og ridevottene like så.. Så, da var det bare å finne frem pinnene, og strikke praktiske barnehagevotter til meg selv..

                                          Enkle tova-votter i skikkelig restegarn-stil:-)
Og jeg blir visst aldri lei av å strikke, jeg er allerede godt i gang, jeg:-)
"Mønstret" er kjøpt på knit.no, og heter "tove".

Ha en fin mandagskveld, gjett hva jeg skal gjøre?? :-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)