fredag 25. november 2011

En stille stund..

Mannen tok med seg ungene på mørketur til "lavvoen", og jeg fikk en liten stille stund for meg selv:-) De skulle grille mashmallows og kose seg..

                                         Fine, nye lavvoen som Mannen har bygd.. Kommer tilbake til den..:-)

Og egentlig så kjenner jeg nå at jeg gjerne skulle vært med... Men, jeg skal kose med med blogg-lesing og så rydde litt kjøkken.


Advents-staken er kommet på plass, og jeg skal straks i gang med å sy en julete pute. Må jo også etterhvert adventspynte kjøkkenet, men er så ubestemt på hva jeg skal ha der.. Kanskje man skulle ha tatt seg en aldri så liten tur til gammelhuset i ettermiddag?

Dere får ha en deilig fredagskveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)