onsdag 9. november 2011

Onsdag..

..betyr uteskole for skoleungene og førskoleungene i Skjomen.. Supert for barna, men ikke fullt så supert for meg..  Siden det er jeg som må ordne med varme uteklær, votter, luer, skiftetøy, sekker og ikke minst niste..


Etter 7 år med uteonsdager skulle en tro at jeg begynte å bli drevet på dette, men, onsdagene kommer alltid som julekvelden på kjerringa... Hehe:-) Så etter en lettere kaotisk morgen, var det godt å ha tid til en kaffekopp og litt blogg-tid:-)

                                         Heldigvis kan jeg hente matpakke-inspirasjon fra denne;-)
Men, det er vel bare å hoppe i ute-klærne for meg også nå, skal være ute sammen med ramp-ungene i hele dag, heldige meg:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)