fredag 1. januar 2016

Godt nytt år:-)

 Den første dagen i et helt nytt år.. Håper 2016 blir supert:-)


Nyttårsaften feiret vi hjemme med mange koselige venner.. 17 stykker var vi, med stort og smått. Alle hadde med litt mat hver, så tilsammen ble det et nydelig godt koldtbord:-) Egentlig så er jeg langt i fra glad i nyttårsaften, dessverre.. Redde dyr, og jag, forventninger og stress.. Heldigvis hadde vi det veldig koselig i går, og ikke minst så hadde ungene det supert:-) Kira og Truls likte seg ikke noe særlig, de var vel ganske redde begge to.. Men ikke redde, ikke verre enn at de var seg selv igjen når smellene var over:-)

                                                            Gjestene ventes, nydekket bord:-)

Nyttårsforsetter for 2016... Tja, jeg har noen.. Det som jeg nevner her er at jeg skal være mere ute:-) Mer på tur, det er jo det jeg liker aller best, så det skal prioriteres i år:-) Kanskje vi får kjøpt oss et fjelltelt? Vi leter allerede, men det er jo så dyyyyyrt... Men dagsturer er vi klare for.. Må bare finne egnede turer nå på vinteren, og så komme oss avgårde.. Dørstokkmila er ganske høy innimellom..

                                                      Jeg eeeelsker bål på tur!!

Et par fridager til så er hverdagen her igjen.. Det blir godt.. Kroppen trenger et bedre kosthold, ungene litt mer rutiner.. Tenk å få en stille stund på kveldene igjen.. Blir deilig:-)
I dag skal vi på middag til svigers. Blir koselig:-) Og når bare Mannen kommer seg opp av senga så skal vi gå tur med hundene.. Litt hest og litt kos:-)
Bring it on, 2016:-)

Ha en super fredag:-)

Åse-Lill 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)