lørdag 16. januar 2016

Lørdag..

Tja, 15 dager gikk det siden sist innlegg.. Nytt år med nye muligheter.. Og jeg er ennå ikke kommet i gang med det sunne året 2016.. Har liksom ikke energi til det ennå.. Så her går det ned både sjokolade og andre usunne greier nesten daglig.. Men, jeg kjenner at jeg begynner å bli klar nå:-)


Siden sist er det blitt tomt i stallen min.. Ikke at jeg er fri for hest, men vi har flyttet de opp til rideskolen for en stund.. Odin skal gå på timer der fire dager i uken, resten skal vi ha han selv.. Til nå har det vært så kaldt at de fleste kursene har vært avlyst, og da blir det jo til at vi tar han de dagene også.. Og jeg kjenner at det er litt tungvindt. Rideskolen ligger ca en mil unna oss, og da er det bra mye enklere å bare gå 100 meter til min stall.. Men til uken får vi se, da blir det nok kurs igjen:-)

                                                     Odin med hjerte på rompa:-)

Jeg merker at vi er inne i en omstillingsfase når det gjelder hestehold.. Hva vil jeg?? Ha hest eller ikke? Synes det er kjenpevanskelig, for det ene øyeblikket er det ingenting annet jeg vil, det neste har jeg mest lyst til å avvikle alt.. Og Wilma, som går videregående nå, har mye annet å gjøre.. Så skal jeg ha hest, må jeg nok regne med at den blir 100% min.. What to do?? Og å låne hos andre er uaktuelt, er ikke selve ridningen som er gøyest for meg.. Vi får se.. Meningen er at Odin skal stå på rideskolen til påske, så skal vi evaluere..

                                                        Ser dere sola? :-D
På sist utedag på skolen, på onsdag som var, så vi at sola er kommet godt ned i fjellet:-) For et herlig syn!! Gleder meg såå til lysere dager!!
I dag tror jeg det blir årets første slalombakketur på to av ungene:-) I mens de koser seg der, skal jeg handle og muligens gå på kafe med Mannen. Blir koselig:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Trur ikke det blir så lett og avikle et hestehold :) Trur det ligger i blodet vårres vi som har holdt på med det så lenge ;)
    Håper du ikke legger ned da blir det mindre hest her i bygda og det må vi ikke la skje, selv om det er mye uhygge med å ha hesten her i bygda vår nu for tia ang visse folk som ikke liker hest :/ og vi må ikke la dem seire....
    Fine bilder :)
    '
    Lisbeth :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er nok sant, Lisbeth.. Man har nok hestehold i blodet, så ikke enkelt å bare avvikle.. Vi får se.. Kjenner allerede at jeg lengter til min stall, da.. Så det kommer nok hest dit igjen;-)

      Slett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)