onsdag 2. desember 2015

Snudag..

Det var fantastisk med "snudag" i går:-) Så deilig at jeg skulle ønske vi hadde det i dag også.. Men i dag er det vanlig arbeidsdag, med tidlig start, pakking av tursekk og vekking av trøtte barn.. Linus er ikke helt i form, så han skal få være hjemme. Mulig han må få seg en tur til mor, mens vi er å jobber.. Stakkars lille, han hoster og hoster på nettene.. Håper virkelig det gir seg snart..


I går på dagen fikk jeg både gått tur med hundene og ridd:-) Det var så fint ute, med et par minusgrader og nesten klart.. Gleder meg til helgen til jeg skal gjenta begge deler:-)
På ettermiddagen i går var vi på skolens julebord, derav snudagen.. Det var veldig koselig, med fint pyntet lokale, rød løper, fantastisk god mat og taler, både til jentene og guttene:-)


Her ser dere meg og Mia ankomme lokalet:-D Haha, kongebilde.. Snakk om høy partyfaktor:-))
Nei, nå må unger vekkes, bare å få dagen i gang:-)

Ha en fin onsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)